1 € 1 USD 4,3767luni 06 dec 2021
Versiune
Mobile
Vaxxed
Snitzelvienez [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 10:59
-53/67
Se scoate repede vaccinul si se vaccineaza toata planeta fara drept de apel. In vaccin se mai adauga ceva strict secret care sa-ti f..a imunitatea.
7 000 000 000 x $200 vaccinul = $1, 4 trilioane
cursa înarmărilor
Mazeta [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:01
-43/53
În lupta dintre om și bacterii, eu pariez pe bacterii. Omul a intrat într-un război cu un adversar mult mai numeros, mai rezistent și mai experimentat. Cu cât se declară învins mai repede, cu atât mai bine. Încă poate fi cruțat.
Cititorii îl roagă pe dl. Mixich să se implice
Un cititor [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:03
-25/49
E adevărat că este în primul rând ziarist, dar și-a rupt coatele șase ani studiind medicina, nu?. Un vaccin , ceva?
PIB-ul SUA si UE
Ed___ [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:04
-3/15
PIB-ul SUA este foarte apropiat de PIB-ul UE care sunt in jurul a 15.000 miliarde $

Cu alte cuvinte SUA tot ce produce ea, bunuri si servicii in total ajunge la ~ 15.000 miliarde $ si atunci

suma de 100.000 de miliarde de dolari este o aberatie si o greseala de traducere, cred.
...
cartograful [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:11
-16/32
David Cameron are competente in medicina de le zice asa cu foc? A si calculat ca e vorba de 100.000 miliarde de $. Uau, ce cifra rotunda. Din biografia lui reiese ca are studii politice si economice. a.k.a gurist de profesie. Imi miroase ca e putin portavoce pentru multinationalele farmaceutice.
Cred ca un om care si-a ascuns practicile financiare (vezi dosarul Panama) poate fi suspectat de interese financiare si in cazul asta.
i-a luat ceva bacteriei pana cand a evoluat
snowflake [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:15
+18/30
I-a luat ceva bacteriei pana cand a evoluat la acest stadiu de rezistenta la altibiotice in conditiile in care in sua toate animalele crescute industrial (adica 99.99%) sunt crescute cu furaje imbibate cu antibiotice.
E vorba de oameni nu de economie
zzztop [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:21
+9/13
Pana la pagubele economiei globale ar trebui sa ingrijoreze cati oameni sunt afectati. Dar ideile lui Cameron cu alocarea de fonduri catre firmele care au rezultate sunt bune.
exista deja
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:25
-8/16
Cica in USA este deja de 2-3 ani o gonoree incurabila si in UE este un TBC incurabil adus de prostituate din RUS si UCR (mutatia microbilor)
asta este cel mai grav lucru al inceput de sec 21
minos [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:26
+11/13
nu terorismul.
pe de alta parte
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:26
-7/17
Pe de alta parte fara antibiotice nu ar exista chirurgie.
NWO
MenInBlack [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:41
-4/18
Deci am pus-o decat. Cool. Nu e tare ?!... Pe ce specie pariati ca va prelua suprematia in viitor ? Insectoizi sau mamifere ? Pariez pe SRI, astia niciodata nu moare ;)
ba nu
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:41
+3/9
primele lucruri ce ucid oameni big time in lume sunt alcoolul, fumatul si accidentele auto - si in Usa armele de foc
da, dar
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:43
+20/26
Da, dar si f. multi oameni se furajeaza singuri cu antibiotice ca naucii fara sa intrebe medicii. Am un amic intelectual care ia rovamicina ca pe seminte. Si e plin de infectii cronice.
totusi
DrInOrice [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:45
+7/13
sa spui "Daca nu facem nimic economia lumii va incasa o lovitura totala de 100.000 de miliarde de dolari" ca prima motivatie intr-o astfel de afirmatie, e de 2 lei... numai la bani ne gandim??
Nu antibioticele sunt de vina, ci
clint [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:52
+2/14
faptul ca se prescriu si se iau dupa ureche. Dar nimic nou sub soare, orice medicament inventat de om a fost mai devreme sau mai tarziu retras in favoarea altuia cu mai putine efecte secundare. Orice medicament face mai mult rau unui procent de 15-20% din indivizi, insa asta e considerat "acceptabil" de catre medicina moderna.

Fara antibiotice unele boli ar fi facut ravagii oricum in lumea a 3-a. Aceste superbacterii sau infectii cu bacterii rezistente la antibiotice pot fi totusi prevenite la un nivel satisfacator prin masuri profilactice si printr-un nivel de trai mai bun, reflectat intr-o igiena sportia.

Nu e si cazul virusilor; acolo poate exploda "bomba" care ne poate periclita specia, ganditi-va ca un virus precum turbarea s-ar raspandi precum gripa. Ganditi-va ca ii ia o luna sau mai mult pana ajunge sa se manifeste ( ajunge la creier ) si atunci e prea tarziu. Intre timp, i-ai infectat pe toti in jurul tau...
:)))
nellino [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:54
+8/14
banuiesc ca mesajul subliminal este "e mai bine sa traiesti cu gonoree americana decat sa mori de tuberculoza ruseasca"!
Normal ca tii cu bacteriile
fLoreign [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 11:59
+39/43
Doar esti un virus!
buna poanta
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:10
0/2
hahaha!
Tot raul spre bine
bgd [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:10
-17/21
Si-asa suntem prea multi...poate avem nevoie de ceva care sa ne mai reduca numarul
linistiti-va, nu e nimic nou
de-departe-vin [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:13
+2/8
o astfel de bacterie omoara anual sute de oameni in danemarca de 10-15 ani. ii zice MRSA si este o varianta de stafilococ auriu, rezistenta la penicilina si la antibiotice de spectru larg. se raspandeste din fermele de animale si se transmite de la animal la om. poate e aceeasi cu cea de care se vorbeste in stire, poate nu. oricum, fenomenul nu e nou. sunt examinate de specialisti folosirea abuziva a antibioticelor cu spectru larg si alte deficiente de tratament a infectiilor, inclusiv a celor intraspitalicesti. inca n-am auzit sa se fi facut vreun progres notabil in materie de noi medicamente impotriva acestor noi bacterii.
.
AdiSun [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:22
+26/30
Vaccinul pentru bacterii ... do you even medicine bro?
Turbarea nu se transmite precum gripa.
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:28
+3/3
Turbarea nu se transmite precum gripa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rabies_transmission
...
cartograful [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:32
-5/15
Mare dreptate avea Michael Moore in Fahrenheit 9/11 cand spunea "they play us like an organ" referindu-se la manipularea opiniei publice prin sistemul de "color code" de alerte publice. S-a obtinut o societate care reactioneaza precum catzelul lui Pavlov.
Nu-s specialist in medicina, totusi nu pot sa nu ma intreb. Nu ni se spune nimic de conditia americancei, daca era dinainte cu sanatate precara, daca era victima si a altor boli, daca avea organism slabit, daca avea arsuri daca a fost in contact cu animale, samd. Pana la urma si aia de la Colectiv au fost ucisi de bacterii carora antibioticele nu le-au facut fatza, ca daca le faceau erau azi in viata.
Dar dom' Cameron sare direct la parale 100.000 miliarde de para, nici mai mult nici mai putin. Bani, nu vietile oamenilor. Si ca bonus sfarsitul medicinei moderne. 100.000 pe un an, pe 10 ani, pe sase luni? La sume de-astea poate fi sfarsitul lumii asa cum o cunoastem, sistemul financiar mondial nu ar face fata. Dar nu, companiile farma ne vor salva pentru doar 50.000 miliarde. Si noi vom rasufla usurati. Dar cum putem calcula lucruri despre care nu stim nimic? Aaaa e probabil din acelasi ciclu cu supercaldera din M-tii Yellowstone, cu asteroizii ucigasi, supercutremurul din Pacific, Godzilla, samd.
cu conditia
nahir [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:48
+17/19
sa nu fi tu intre aia exterminati, nu?
cum, nu
nahir [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 12:49
+6/6
lanseaza rusii antibioticul putin?
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Vineri, 27 mai 2016, 12:58
+5/9
...iar noi diluam dezinfectanti intr-o veselie
muma_padurii [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:07
+2/6
si ne jucam cu formulele genericelor , ca sa selectam tulpini de bacterii cat mai puternice ...
Nu se transmite, dar virusii
clint [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:14
+1/5
pot suferi mutatii importante si daca sufera mutatii in felul in care se transmit, atunci pot cauza pandemii devastatoare.

Este extrem de improbabil, dar nu 100% imposibil.

Nu mai zic ca pot fi "ajutati" de om prin inginerie genetica si apoi scapati de sub control, asta pare chiar mult mai probabil.
Asta ca sa hranim speculatiile cu medicamentele facute de fapt ca sa ne omoare :)
Bravo, foarte bun comentariu,
clint [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:22
+5/9
insa vezi, oamenii nu gandesc asa.
Oare cati cititori stiu ca virusii nu se trateaza cu antibiotic ? Normal ca reactioneaza pavlovian cu minusuri dupa ce toata viata s-au tratat la fel de pavlovian de viroze cu antibiotice ( de spectru larg ) si acum se simt cu musca pe caciula ...

Cu bacteriile, de bine de rau, ne mai intelegem totusi, in sensul ca le mai putem ocoli, acum na, daca ai luat-o ai luat-o, dar in general te mai poti feri totusi.

Ce te faci cu virusii, ca ei chiar pot suferi mutatii si pot declansa pandemii urate. Daca bagam 100.000 de miliarde in bacterii oare in virusi cat ar trebui bagat, tinand cont ca impotriva lor nu avem nici macare "nenorocitele" astea de antibiotice ?
mda, si cel mai periculos loc este
clint [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:24
+5/7
patul, acolo mor cei mai multi oameni, nu ?
nope
thebblack [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:27
+2/2
serpilienii la bataie cu gorilienii.
Aiurea
Getodac_ [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:28
0/2
Pe locul intai se afla drug overdose.
...
thebblack [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:29
0/0
conditionalul bata-l vina :)
cocosh ...
dagenia [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:30
+7/7
.... vorbim de mai multi ani, nu de un an ... vorbim de bani pentru medicamanete, tratamente, oameni indisponibilizati care nu mai pot
"produce" , samd ... si asta nu doar pt 1 an
daca gandesti ...
dagenia [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:33
+2/2
... e simplu: bani consumati de la "sanatate" pentru medicamente si tratamente auxiliare, oamenii indisponibilizati care nu mai pot "produce" , care pe cale de consecinta isi reduc si consumul; inchipuieste-ti ca esti tu bolnav - mai mergi la job? scade venitul familiei, ca o sa ai 1/2 sau 1/3 din salariu (daca mai poti munci part-time), scazi si cheltuielile, samd ...
Cameronu' cu bacteria
Ion Zapada [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 13:37
-1/7
pai gata, a scapat Cameron de brexit si acum se lupta cu bacteriile??

Bai frate, numai ineptii scoate individu'?

De la O PACIENTA (macar daca gaseasea si el 10) si din US (macar de era in UK) sare direct la directive mondiale medicale???
Asta sigur a primit ceva lire de pe la unii, sa vina cu asa gogoasa.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Vineri, 27 mai 2016, 13:43
-6/6
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Vineri, 27 mai 2016, 13:51
+3/3
Bati campii ca de obicei si cu gratie
Fu Leng [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 14:00
+10/12
Bacteriile si virusii nu-s acelasi lucru.
100000 de dolari = anarhie
Fu Leng [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 14:01
-3/3
la asta duce un scenariu Zombie World.
Superb
EugenEugen1 [anonim], Vineri, 27 mai 2016, 14:11
0/6
Vasazica "Vineri premierul britanic a cerut tarilor G7 sa ia masuri, superbacteriile putand duce la pagube de 100.000 mld. dolari" dar despre pierderile de vieti omenesti niciun cuvant.
alarma falsa..
pehash [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 14:14
+4/4
pentru amatorii de articole mai bine documentate decat acesta - http://arstechnica.com/science/2016/05/everybody-be-cool-a-nightmare-superbug-has-not-heralded-the-apocalypse-yet/
virusuri
Redactia HotNews [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 14:16
0/4
mai toarna un pahar
Exterminati?
bgd [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 14:39
0/10
Ce-ti mai place shaworma... nu-i asa ca te-ai uitat la inmormantare? Nu vorbeam de mine sau de tine, ci in general. Daca vrei sa discuti persoane, nu idei...du-te la piata.

Prea multi oameni pe pamant...in anumite zone se inmultesc ca niste dobitoci, fara nici un fel de considerente sociale si materiale. In plus, selectia naturala a disparut complet... ne bazam din ce in ce mai mult pe medicamente si evoluam natural din ce in ce mai greu. Resursele nu ne mai ajung, poluam, distrugem tot...

Copiii tai, nepotii, stranepotii? Iti dai seama in ce lume vor trai? Sau esti genul care vede pana la farfurie?
Da există vaccin împotriva bacteriilor
trotuar [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 15:01
+5/7
De exemplu împotriva febrei tifoide.
Comentariul lui șnițel nu merită răspuns.
si oamenii n-au nimic de-a face cu economia?
diddlyjo [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 15:34
0/0
pai daca scade economia mondiala cu suma pomenita de Cameron oare ce se intimpla? nu vor fi oare zeci de milioane de someri? nu vor fi oameni care sa moara de foame? nu vor fi oameni care, din lipsa veniturilor, nu-si vor mai putea ingriji sanatatea?

pai tocmai despre oameni e vorba! cind scade economia globala in primul rind o duc mai greu oamenii cu venituri mici. parca am si uitat de ultima criza!
Prostii
Skipper1 [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 15:35
+2/4
" Daca nu folosim masiv antibiotice nu mai avem mancare. "

De unde si pana unde o asemenea aberatie?

Efectul va fi ca n-o sa mai aiba industria carnii si laptelui profit atat de mare si o sa se scumpeasca laptele si carnea. Atat.

Antibioticele se folosesc la animale si pentru ca ingrasa, daca sunt luate in doza mica mult timp.

Problema mancarii s-ar rezolva destul de simplu daca s-ar consuma mai putina carne si lactate (sau deloc) si mai multe vegetale. Si daca s-ar arunca mai putina mancare in tarile bogate.

Prefer sa mananc mai putin si mai scump decat mai ieftin, mai mult si mai nesanatos. Ne-am obisnuit cu mancarea ieftina fara sa ne gandim ca ne imbolnaveste.
N-a trecut mult...
Skipper1 [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 15:39
-3/3
...pana sa spuna cineva ca rusii sunt de vina.
si in Usa
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 16:26
-1/5
Si in Usa este automedicatie excesiva. Sunt articole.
Ati incercat cu aspirina?
ipolitic [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 18:04
0/2
Daca se ia o pilula de aspirina, din ala mai tare care nu se sfarama, si se apasa puternic pe bacterie...
prea multi?!?
Nicolae Kidman [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 18:25
-2/8
7 miliarde incap, confortabil si bine-mersi, in Texas, care are 700.000 km2.
ups, uite unul care se vrea cult,
clint [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 18:34
0/4
dar nu reuseste decat sa para semidoct. Unde ai auzit de formularea asta ? "In Formula As" sau la "Ce se intampla doctore ?" Ca la mama ta sigur nu.
propui un mare cimitir? :)
pehash [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 18:39
+3/3
ar incapea lejer o vreme, dar ce le dai sa manance? de unde beau apa? doar strazile si trotuarele ocupa intr-un oras mare ~33% din suprafata!
Eh nu zau?
GatrivoPost [anonim], Vineri, 27 mai 2016, 18:49
0/4
Eh nu zau? Chiar asa?! Dar de ce nu se iau masuri in industria alimentara sa nu se mai indoape animalele cu antibiotice: vacile, gainile, porcii in ferme?? Carnea lor si produsele adiacente (lapte, oua) ajung in magazine de unde le consumam noi si dobandim rezistenta la antibiotice! V-ati gandit la asta. Continuati cu apelul la companiile farmaceutice in loc sa reparati cauza nu consecinta, dobitocilor! Eventual guvernele tarilor sa ia bani de la contribuabili si sa-i aloce la aceste farma mafiote ca sa se imbogateasca in continuare. Lume de tampiti lacomi!
Ca ziarist, e un medic bun !
newlook [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 20:02
-2/2
Ca ziarist, e un medic bun ! Si invers.
zic si eu
AliKimiku [utilizator], Vineri, 27 mai 2016, 21:59
+3/3
Industria alimentara prelucreaza alimentele, zootehnia, ramura a agriculturii, se ocupa cu cresterea animalelor.
Dar acum vin cu o intrebare ajutatoare, oare un vegan raspunde mai bine la antibiotice? Nu stiu de ce cred ca nu. Cauzele aparitiei super-bug-urilor sunt mult mai multe.
DA!
adrian88000 [utilizator], Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:42
+2/2
vaciinul anti-difteric, vaccinul anti-tetanic, etc., etc.
Nu !
adrian88000 [utilizator], Sâmbătă, 28 mai 2016, 0:54
0/0
Daca se practica antisepsie si asepsie corecte , nu este nevoie de antibiotice in chirurgie. Decat in cazuri de exceptie.
De exemplu de ce sa dai antibiotice in operarea unei hernii ?Doar un exemplu.
????
Toni_Romania [utilizator], Luni, 30 mai 2016, 12:04
+1/1
Daca ai un abces si vrei sa ti l deschizi acasa cu briceagul si dand doar cu alcool iodat, succes. Poate scapi.
Dar cand deschizi abdomenul unui om (sa zicem pt. o apendicita) nu ajunge sa dai cu alcool iodat.
Dar de ranile murdare de pamant ce parere ai?
nu le amestec eu
muma_padurii [utilizator], Joi, 2 iunie 2016, 12:52
0/0
le amesteca inde-ajuns cei din industria medicametelor & sistemul de sanatate.


sigur . "hotul neprins e negustor cinstit".

ce are de-a face zicatoarea cu situatia la care ne referim? toti romanii (cu exceptia celor cu deficit mintal sau ultra-naivi) cred - intr-un moment sau altul - ca lucrurile se contrafac la greu in produsele romanesti (si cel importate sufera de banuieli, dar cele romanesti sunt mai importante emotional)

Dovezi? nu am posibilitatile financiare si mecanismele necesare.
Dar cei care le au, nu isi fac treaba cu seriozitate, transparent si in mod constant.
comenteaza