1 € 1 USD 4,3585joi 20 ian 2022
Versiune
Mobile
cine era autorul zvonului?
panadol [utilizator], Joi, 8 iulie 2010, 12:59
+25/25
Cine lansase zvonul asta cu tezaurul?
Simona Fica a lansat zvonul
EXPLOZIV NEWS [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 13:18
+27/35
Simona Fica, /// de la EXPLOZIV NEWS a lasat acest zvon preluat ulterior de alti idioti din presa! Pentru astfel de pseudo-jurnalisti ar trebui pusa rapid legea in aplicare, nu candamnata presa la unison in Strategia de Securitate! Arestati frate imbeciili din presa, individual dupa fapte lor!(editat de HotNews.ro)
....
blackarrow [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 13:25
-17/19
Nu iese fum fara foc , pare suspecta invitarea celor 20 de sefi de publicatii... de ce nu s-au invitat si alt gen de persoane, finantisti , experti antitero, etc?Daca exact asa se mascheaza vreo ilegalitate ? Scenarita ....
Aur
BB [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 13:31
-8/16
Nu demult au circulat pe e-mail si "documentele" referitoare la scoaterea aurului din tara. Acuma cat o fi de adevarat...
Vroiam si eu
Liviu [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 13:38
-14/22
daca stiam faceam si eu ziar sa ma duc acolo, poate se lipea un lingou si de mine :)

Destept nenea Mugurel. Acum care mai are ceva cu BNR o sa fie chemat si intrebat direct ce-i in capatzana lui si ce interes are cu zvonistica. Probabil baietii veseli i-au filmat pe toti 20 si pus la index.
Probabil astia ca vor sa preia puterea
Constantin [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 13:43
+24/28
Trebuie sa recunosti ca sunt inventivi si se folosesc de fiecare oportunitate.
Afirmatie Nefondata.
Gogu [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 13:53
-5/17
Sper ca afirmatia lui Mugur Isarescu este corecata si adevarata 100%, dar pe moment ma aventurez sa afirm ca ea este nefondata.

Citva reprezentanti ai mas media "alesi pe sprinceana" nu pot mie cetatean de rind sa imi confirme sau nu afirmatia guvernatorului BNR ca find corecta sau nu. Au numarat acesti insi lingourile? Au analizat calitatea acestora? Au verificat documentatia de provenienta?

Ce trebuie facut la BNR este un AUDIT INDEPENDENT al rezervei de aur de catre o firma internationala independenta si specializata, firma care sa certifice situatia completa al tezaurului de aur al romaniei.

Trebuie certificata cantitatea aflata fizic in romania, iar aceasta categorie trebuie divizta clar in cantitatea fizica aflata in romania cu proprietar statul roman, si cantitatea fizica aflata in romania aflata in custodia statului roman (adica aur pe care altcineva este proprietar).

Aurul certificat trebuie verificat; calitatea trebuie si ea ceritificata si anume lingouri de 24K ... fara miez de tungsten.. ca lingourile aparute in ultima vreme la nivel international.. vezi trezoreria Hong Kong, Londra etc...

Trebuie certificata pozitia neta a statului roman in materie de aur. Cui a imprumutat statul roman aur, sau si de la cine a imprumutat statul roman aur, pe ce perioade la ce preturi. Ce aur are statul roman aflat in custodia altor entitati fie pe teritoriul roman sau in afara granitelor.

Trebuie analizata pozitia short si de options a statului roman in materie de aur. Poti sa ai 100 tone fizic cu proprietate in tara, dar daca pe pietele internationale, Comex sa zicem, statul roman are de onorat in viitor "shorts wend bad" de 100 tone insemna ca net nu avem nimica .. chiar daca fizic acuma avem 100 tone pentru ochii fraierilor.

A lua la plimbare citiva jurnalisti pentru a confirma existenta tezaurului este o gluma de adormit copii si naivii. Pentru cei cu capul pe umeri, BNR trebuie sa vina cu dovezi mult mai concludente. DNA ce face?
legi?
ION I [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:20
0/6
nu sunt legi pentru a combate svonistica care are efecte asupra economiei ?

cat despre jeg, sa stea linistit stimabilul, Romania in 2 luni ajunge la judecata cu CE pentru poluare.
Astia nu lasa,
revelare [utilizator], Joi, 8 iulie 2010, 14:33
+5/7
cauta orice cale sa dea in Romania. Iar de "hicleni" in RO, nu duc lipsa.
E cazul sa dam jos haiducia din pod, in toate domeniile...
ce aberatie
Phane [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:35
+11/15
Ce treaba are DNA cu asta ? Ce argumente a adus ziarista respectiva ? Dumneata ai auzit de prezumptia de nevinovatie ?

Adica ti se pare normal ca unul sa arunce un zvon aiurea si pe urma BNR sa cheme un AUDIT INDEPENDENT ca sa-l demonteze ?

Asa pot sa zic si eu ca Gogu a violat minore in tinerete, si daca vrei sa ne demonstrezi ca nu e asa ar trebui sa platesti o investigatie serioasa.
se putea mai rau
ceferistul [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:37
+19/27
bine ca nu a chemat vreo 20 de parlamentari ca ne lasau aia fara tezaur.
mai ales daca erau de la psd, ii furau si chilotii lui isarescu.
Tu esti beat cumva?
Nick [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:41
+12/18
Audit independent pentru tezaurul BNR pe baza unor zvonuri lansate de niste pseudo-jurnalisti?

Au ceva dovezi cum ca aurul nu mai este acolo? Manifest de transport (ca doar muti 100 tone de material pretios), documente de la politie, jandarmerie etc. care sa arate desfasurari de forte neobisnuite?

Si da, justitia ar trebui sa se autosesizeze in privinta ziaristilor si sa-i trateze cu amenda sau sejur la Hotel Jilava.
.?
blackarrow [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:53
-9/13
"Zvonurile cum ca am fi scos aurul din tara sunt foarte periculoase" -de ce , daca n-ai musca pe caciula ? Pentru cine e asa sensibil subiectul asta ?Cum spunea Gogu, evaluarea tezaurului e o munca laborioasa, se face de catre experti.
Daca Isarescu are evaluarea, certificarea si toate cele la zi, n-ar trebui sa se strofoace pe tema asta.
Si atunci?
Cred ca ar trebui tu sa te certifici
bogdan [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:54
+6/8
ca ai toate calitatile mentale intacte. Dupa reactia la o gogoasa de presa se pare ca nu. DNA (directia nationala anticoruptie) nu are nici o treaba cu aurul. Cat despre verificare si altele cred ca batutul campilor a devenit mult prea frecvent la noi dupa ce orice individ alfabetizat la cursul scurt se considera ziarist si formator de opinie. Medicamente fratilor va trebuie sa va mai linistiti !
pai cine sa fie
sati [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:54
+4/14
razboinicul Crin si micul Lenin - Ponta !
AUDIT INDEPENDENT
Gogu [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:54
-5/13
1. Toate tarile civilizate auditeaza independent in mod regulat tezaurul national. Acest lucru cu atit mai mult trebuie facut la noi, in romania tinind cont de abilitatile conducatorilor nostri, indiferent de ce se scrie pe nu stiu ce siteuri de teorii conspirationiste,

2. Logica gresita. BNR trebuie sa dovedeacs c are aur nu invers. Si da exista multa evidenta conjuncturala ca lucrurile nu sunt tocmai cum trebuie. Citva ani in urma a aprut in presa romneasca artiole care mentional ca 2/3 din aurul fizic nu se afla in romania ci este imprumutat la diferite banci internationale. In plus vesi si stiri externe legate de aur romnesc si Bank of Nova Scotia... .. toate acestea genereaza suficient fum cit sa merite o investigatie serioasa.

3. Nu stiu din ce motive. cu toate ca legea transparentei ar dicta altfel, situatia adevarata a tezaurului si a rezervei de stat e considerata secret de stat si ca atare este informatie clasificata... ca atare tot ce spune BNR despre acest subiect nu poate sa fie adevarul... pentru ca daca ar fi ar incalca o lege importanta si ar face pirnaie.....
Atata timp cat fura pupaza din tei,
Constantin [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:54
-2/6
care este a nimanui si a tot satului nu-i poti baga la puscarie. E drept ca fara pupaza ne mai trezim noi cand o canta cucu.
de acord cu tine !
regizoru [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 14:57
+5/7
ce face DNA? de ce mai sunt in liberatate niste trepadusi ca Ponta si Crin ???
moni
Moni [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 15:27
-8/16
Zvon, care ar fi putut sa fie adevarat! Toti stim (), ca in perioada razboaielor mondiale resursele de aur si alte comori nationale au fost duse pentru aparare in Elvetia(...). Asadar ideea nu e scos din senin, si sa fii multumit ca traiest intr-o tara in care jurnalistii "imbeciili din presa" cum le numesti tu, au posibilitatea de a scrie ce vor.

N-am vrut sa incep cu ideea, ca toata calvaria asta poate ca este "aranjata". Cum sa evitam ca poporul sa aiba indoiala? Dam raspuns , daca e posibil inainte ce ei pun intrebari.
Oare?
Gabriel [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 15:46
+2/4
Ai si dovezi? Ca altfel bagi fata asta in belea. Dar daca ai dovezi e clar ca si ea ar trebui sa arate de unde are sursele care ii susura la ureche asemenea "zvonuri", care pun in pericol presa si jurnalistii onesti.
ai dreptate...
ktalin [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:02
0/6
cu psd, sunt niste hoti.
dar pd-l sau udmr nu sunt, dimpotriva chiar:
daca intrau pdlisti si udmeristi, sau pnlisti, acestia inmulteau aurul, adica erau 103,7 tone la intrarea lor, dar la iesire ramaneau 104 tone.
tot ce au de facut este sa intre mai des
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:08
-5/7
Dovezile palpabile certifica auditul...
Nick [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:08
+8/8
Iti repet, ca doar repetitia este mama invataturii. :))

Ai dovezi care sa merite un audit???

Fumul este generat doar de dovezi solide nu de ceea ce spun eu, sau de ceea ce spun niste pseudo-ziaristi.

Cineva zicea bine ce zicea mai sus. Esti nevinovat pana la proba contrarie, nu invers.
Vb prostii
Dan [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:14
+9/9
Pentru ca nu toate bancnotele au acoperire in aur, dar se merge pe premisa asta, ca folosind o bancnota poti cumpara aur la schimb.

Tot sistemul se bazeaza pe incredere, incredere ce poate fi erodata de zvonuri aiurea.
Este similar bancilor comerciale.Nu pot arunca zvonuri de faliment al unei banci, deoarece este pasibil de parnaie. De ce? Pentru ca poti destabiliza un intreg sistem, mai mult, o intreaga tara prin zvonistica.
vai....
Nicky [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:24
+7/13
...daca a circulat pe email.....e sfant, 100% adevarat, trimite emailul mai departe si ti se va intampla ceva bine in urmatoarele zile!
interesant
dana [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:24
+5/5
Razvan_M aceasta raportare exista si este lunara cum zici tu ca ar fi bine.
voturi negative
ION I [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:41
0/0
pentru cei care sunt deranjati de cele scrise, imi justific ultima afirmatie (fiindca prima linie reprezinta o intrebare):

http://stirileprotv.ro/stiri/social/romania-risca-amenzi-de-600-000-zi-daca-nu-rezolva-problema-poluarii.html

copy-paste si aveti rabdare aproximativ 2 minute sa va minunati de competenta celor de la Mediu
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Joi, 8 iulie 2010, 16:54
0/4
Multumesc,
Cadillac [utilizator], Joi, 8 iulie 2010, 17:17
+1/3
Bogdan ca ai raspuns inaintea mea lui Gogu et Co.

FBI-ul n-are nici o treaba cu rezervele americane de aur care se afla la Fort Knox, pazite de 10 ori mai bine decit Casa Alba.

Aceasta "pravalie" se afla in grija Serviciului Secret care nu "da socoteala" decit Presedintelui. Acesta, la rindul lui - in cadrul sedintelor cu tema financiara - informeaza Ministrul de Finante.

Este ilegal ca Ministrul de Finante sa solicite Serviciului Secret informatii legate de situatia zilnica a rezervelor de aur.
aur
lupul alb [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 17:38
+10/10
Aurul exista fizic. Sigur. Sigur-sigur. Ganditi-va ca aurul are densitatea de 19 grame/cm cub, adica 1 metru cub de aur cantareste cam 19 tone! 100 de tone inseamna 4 mc, cam cat o jumatate de baie de la bloc! Povestea cu disparitia /lipsa aurului a adus-o in presa vc tudor (l-am vazut in direct la "realitatea" cand spunea asta si l-am si vazut astazi, tot la "realitatea", confirmandu-si afirmatiile), "europarlamentarul" care uneori spune lucruri adevarate , dar de cele mai multe ori bate campii. Informatii despre cantitatea de aur detinuta de BNR si despre valoarea acesteia se publica lunar de catre aceasta in "Buletinul Lunar" si in comunicatele ,tot lunare, despre rezervele internationale (valuta si aur) si sunt disponibile inclusiv pe pagina de internet a BNR. Dl VC Tudor (adica Vadim si Corneliu...) a uitat faptul ca orice afirmatie neadevarata si defaimatoare, ce nu poate fi dovedita nici de generalii lui, se numeste calomnie si este considerata o fapta penala. Nu o declaratie politica.
Incredere....
blackarrow [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 18:37
-5/5
Te-as intelege , stiu, de altfel si Isarescu se refera la asta, dar la modul ca rezerva de aur e acolo, nestirbita , pentru ca noi sa avem incredere .
Pai nu vad de ce n-am avea incredere, dar se pare ca ei nu au incredere in ei insisi (?), se simt destabilizati la orice zvon de genul asta.
C
Hm
teo [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 19:24
-5/5
Eu am primit mail in care se spunea ca aurul BNR este pus ca gaj in caz ca nu vom putea plati datoriile la FMI, ceea ce este foarte posibil!
re
lupul alb [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 20:42
+5/5
hm, nu! Aurul se afla in bilantul monetar al BNR, nu al guvernului. Guvernul a luat creditele si nu putea garanta cu ce nu ii apartine, cu atat mai putin cu activele BNR, asta fiind interzis .
La cat de ....
echo [utilizator], Joi, 8 iulie 2010, 21:22
+2/2
...politizat este consiliul de administratie al BNR, va mai mirati cumva, ...cine a facut focul, sa scoata fum !?...

..mugurel de fluier, sa fii tare dom´le !... c-altfel o sa cantam mioarelor doine de of si jale,... succes, mon cher !...
tezaur
cret miklos [anonim], Joi, 8 iulie 2010, 21:32
+1/1
http://lorylex.wordpress.com/2010/05/28/de-8-ani-isarescu-scoate-ilegal-aurul-din-tara/http://lorylex.wordpress.com/2010/05/28/de-8-ani-isarescu-scoate-ilegal-aurul-din-tara/
Articol aparut pe Exploziv-News autor Simona Fica
tezaur
culitza [utilizator], Joi, 8 iulie 2010, 22:52
0/0
scuze pentru suprapunere !
Tezaurul
Florin [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 0:50
+3/3
Gogule, mata' ai auzit la viaţa matale de inventar? Scrie pe uşile prăvăliilor, mai ales la început de an, dacă ştii să citeşti, evident. Asta se face şi la Banca Naţională, iar pentru asta semnează un purcoi de lume, mult mai deşteaptă decât mata. Şi care ştiu, mult mai bine decât mata, ce înseamnă să dai cu subsemnatul şi să deschizi gura... Mergi oleacă pe la nişte mofete... îţi prind bine.
campanie
ion daniel [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 2:07
+2/2
se pare ca in ultima vreme a inceput o campanie virulenta impotriva ultimei institutiii care ofear credibiliate in romania si poate importriva singurului om care inca mai tine piept cetei de politicien.

Poate s-a saturat si el de ceaa ce se se intampla in Romania! Voi nu credeti???
incep sa vad
bula [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 7:15
+4/4
ca zvonul nu e intamplator. Cineva vrea cu tot dinadinsul sa destabilizeze BNR si sa prabuseasca leul. Postarea lui Gogu e prea articulata ca sa fie de buna-credinta. Gogule, nu vrei sa suporti tu si cei ce te platesc costul auditului? Un mercenar ca tine va zice dupa un minut ca nu mai e valabil, ca ceva lingouri au fost imprumutate de la altii ca sa iasa inventarul etc. PS. Incep sa vad si ca documentul CSAT cu atacurile de presa impotriva institutiileor nu se referea numai la trecut ci se stiau si intentiile unora.
ai perfecta dreptate
bula [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 7:18
+1/1
cei ce au sume mari in euro (Patriciu, Voiculescu, poate Vantu) au tot intereseul sa cada leul ca sa poata cumpara ieftin imobile. Si iata-ne cu o campanie de presa contra BNR
panica trebuie oprita in fasa
bula [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 7:19
+3/3
altfel se pravale sistemul bancar (in profitul lui Patriciu, Voiculescu) si ne ducem cu totii.
Gogu & Nick
Ktulu [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 7:49
0/0
Cei doi au amândoi dreptate, în parte.
Într-adevăr, dacă tu lansezi un zvon, doar un zvon despre mine, fără să ai nişte dovezi, ŞI EU voi răspunde tot în acest mod, tot fără dovezi palpabile, că doar nu trebuie să mă justific în faţa nimănui, pentru că numai nişte zvonuri n-o să mă discrediteze.
Însă, pe de altă parte, printre cetăţeni circulă vorbele cum că BNRul se joacă cu rezerva de aur, iar asta probabil de ani buni, începând de la faptul că aceasta a fost trimisă în Rusia, şi nu s-a mai întors întreagă la noi.
Deci, da! Chiar dacă o "inteligenţă artificială" lansează un zvon considerat de unii cel puţin cretin, neavând dovezi, posesorii tot ar trebui să-l infirme, măcar d.p.d.v. moral faţă de populaţie, prin ceva palpabil. Fiindcă este exact cum a spus Isărescu: "pentru a avea incredere intr-o tara si in moneda nationala".
Din punctul meu de vedere... Fac ceva pe instituţia bancară; ea înseamnă doar controlul populaţiei, după nevoile guvernului. Şi nu sunt pesimist! Gândiţi-vă, chiar dacă se iveşte ici-colo câte unu' care vrea să facă bine, ori or să încerce cu mită, ori or să-l înlăture.
Mai vorbim!
AUDIT INDEPENDENT LA BNR!
Gogu [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 8:30
-1/3
Ce treba are DNA? Foarte simplu, cind in mas-media apar informatii ca fapte potential grave au fost comise de o anumita entitate atunci parchetul sau DNA-ul au obligatia sa investigheze pentru a constata sau infirma informatia. In fond, este roulul acestor institutii de a proteja statul roman de potentiale greseli voite sau nevoite.

Zvonurile lui SImona Fica sunt doar zvonuri.. nu la asta ma refeream... eu ma refer la aur.. ea se refera la bani... oricum tipa este pe dinafara... tezaurul in bani nu are cum sa stea cash la BNR.. ca ar fi mincat de inflatia statului emitent al valutei respective... deci nu la stirea lui Fica ma refeream...

Indiferent de zvonuri, intr-un stat profund penetrat de elemente corupte, rau voitoare si sau incompetente, mi se pare normal ca in sectoarele cheie ale statului roman, precum este si BNR sa existe in mod regulat audituri independente, pentru ca noi poporul sa stim mai bine situatia reala din surse mai credibile de cit cele spuse de birocrati mioritici.

In mod normal un audit extern este benefic deoarece ofera un nivel superior de transparenta si incredere. Faptul ca asa ceva nu se intimpla lasa ori ce om normal cu dubiii si neincredere...
DNA
Mielul [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 8:41
-4/4
DNA ar trebuie sa investigheze potentiala incalcare a constitutiei si a legislatiei de BNR. BNR are obligatie constitutionala si legala de a tine inflatia sub control, adica inflatie zero... dar ei ce fec de 20 de ani? Maresc baza monetara fara acoperire fiind promotorul inflatiei in aceasta tara si nu invers cum ar trebui sa fie. In plus BNR are toate parghiile legislative necesare pentru a controla masa monetara largita si ce au faucut? Au actionat si actioneaza prociclic in loc de contraciclic.... de ce?
CARITAS si FNI
Prepelea [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 8:43
-2/2
Mos Florin,

Inventar se facea si la FNI si la Caritas... tot felul de oameni mult mai destepti si competenti dadeau cu pixul.... si totul parea perfect... pana la proba contrarie..:-)
IATA FUMUL.. GROS.....
Remus [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 10:25
0/0
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=6957&format=html

FUM GROS.....
ATAC la PERSOANA..
Pimen [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 10:30
-2/2
Bre Bula... in loc sa discuti cele spuse tu vad ca ataci persoana... still ca la carte predat la Stefan Ghiorghiu!!!! Bravo nene!

Deci in opinia ta persone care descopera o potentiala faradelege sunt de pedepsit, sunt dusmani ai poporului, dar cei care comit o faradelege si o ascund de popor sunt ingeri nevinovati?
subteran si subsol
tudor [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 11:21
0/0
"Peste drum de BNR se vor construi birouri si o parcare subterana"
"in subsolurile BNR sta foarte bine rezerva de aur"
As avea o intrebare:... (cenzurat)
gold corporation-ul si tezaurul
hotul [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 11:55
+1/1
dupa cele aratate de BNR se vede clar ca Gold Corporation-ul de la Rosia Montana face publicitate mincinoasa facand presiuni media si presiuni financiare asupra autoritatilor sa le dea acordul unui proiect in care statul roman pierde enorm.

Romania are o rezerva de aur si argint suficienta, avem o rezerva valutara destul de mare astfel ca la ora actuala nu este necesar un proiect in care hotii sa mituiasca zece parlamentari si populatia tarii sa piarda o resursa atat de bogata pentru totdeauna.

resursele solului, aur, sare, ape minerale, alte minereuri, sunt ale noastre ale tuturor si nu poate nimeni sa decida pentru a fi exploatate si vandute pe o mana de bani care in vremurile acestea de criza, s-ar plati doar salariile bugetare, iar apoi am deveni iarasi si mai saraci decat suntem acum.

aveti grija la reclame si nu mai credeti chiar tot.
gold corporation-ul plateste sume enorme pentru reclame mincinoase. daca totul ar fi corect de ce au nevoie de reclame aiurea in care mint populatia???
argument penibil
gigel123 [utilizator], Vineri, 9 iulie 2010, 14:20
+2/4
Argumentul tau este penibil mai moni. Vorbesti pe langa subiect. Daca individa aia are dovezi atunci sa le faca publice. Acuzele nu sunt dovezi. Vorbarie ieftina, de genul "stim ca acum 8-10 decenii...." bla, bla, bla nici atat. .... ori poate ca tu nu este in stare sa distingi intre fapt si speculatie
habar n-ai ce vorbesti
gigel123 [utilizator], Vineri, 9 iulie 2010, 14:38
+1/1
de Black Wednesday ai auzit (de ex)?

zvonurile, manipulate cum trebuie, odata ce ajung sa se insteleze in mintile unei mase suficiente de creduli pot avea efecte devastatoare pe pietele financiare si nu numai: pot crea panica, pot determina oameni sa actioneze irational cauzand ce-i drept profituri enorme pentru manipulatori
citeste atent...mai atent...
moniii [utilizator], Vineri, 9 iulie 2010, 14:43
-2/4
Vorbaria mea ieftina are ca basa o intamplare reala, ca dovada, ca asemenea lucruri se pot intampla, pacat ca tu numai inveti(sau nici macar atat) istoria dar nu intelegi ce rost are! Admit ca scopul a fost sa-i arat importanta "idiotilor din presa". Ai pierdut ceva cu speculatiile lor? Daca da eu cer scuze, dar acum ai raspunsul, ca tezaurul este in locul ei. Si mai mare pacat ca nici nu ai uitat la partea a doua a comentariul meu.
AUDIT INDEPENDENT ACUM!
Mihu [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 15:59
-1/3
Daca te ajuta mintea pe cat te ajuta papagalul antrenat sa turuie versiunea oficiala, ai fi stiut ca in Ft. Knox nu se mai gaseste decat poate max. 5% din aurul Americii si ca la fel ca si aici, orice tentativa de a avea un audit independent al depozitului Trezoreriei, a fost deraiat prin metodele evidente mai sus: bascalie (luati-va medicamentele), amenintari cu puscaria si in final chiar moartea pentru cei care nu au incetat sa ceara adevarul.
Aratarea catorva lingouri unor ziaristi e o miscare abila, dar nu tine locul unui audit independent la care poporul roman este indreptatit, caci e vorba in fond de banii lui.
Inventar
Florin [anonim], Vineri, 9 iulie 2010, 17:32
+1/1
Nene,

Mai bună comparaţie nici că se putea... Oricum, aflu şi eu că la FNI şi la Caritas exista o rezervă de aur. Interesant...
comenteaza